Bloggrekord

Åh vad roligt, såg precis att jag slagit bloggrekord gällande antal besökare på en dag. Jag förstår såklart att det är tack vare Petra och att hon länkat mitt inlägg via sin blogg. Superkul! Sist det var så här många som varit inne och läst var då jag och Noah bodde på sjukhuset, usch. Men nu är det en bit över 100 igen och det är bara av roliga anledningar :)

Idag har jag, Noah, Robin och Nico varit på Junibacken och IKEA. Det var första gången på Junibacken och jag blev positivt överraskad.
Allting var så välgjort och mysigt och sagotåget var helt fantastiskt. Noah satt som ett ljus och det var de 11 lugnaste minutrarna på hela dagen idag. Dit vill vi åka igen! Sedan lite fynd på IKEA, fikamys med mamma, Frida & Britta och så tvättstugan för hela slanten. Dagarna går fort och snart är sportlovet över. Kärleken är i stugan och njuter av Vasalopp och vinteryra. Jag ska njuta av en myskväll med fina vännen Malin imorgon och så förhoppningsvis en vinst i söndagens drabbning mot Djurgården. Det är mot gamla tränaren Eva och jag har tänkt mig punktmarkering :) Puss & Kram alla därute i bloggvärlden!

Noah i Alfons Åbergs hus




Kommentarer
Postat av: Maja

Bra tanke där inför matchen Johanna!

Jag hoppas också på vinst, ingenting e omöjligt!



Ses på söndag!

Postat av: Anonym

Hälsa Eva så mycket & lycka till på matchen. Kram

2010-03-05 @ 23:10:51
Postat av: Monkan

Hehe, glömde visst att skriva mitt namn... :)

2010-03-08 @ 19:25:49
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback