Grattis älskade Noah

Idag fyller lillhjärtat eller snarare min STORA kärlek 2 år. Tänk vad tiden går fort! Jag är så stolt över min lilla krabat som blivit så stor. Igår firade vi med nära och kära och jag blev alldeles rörd av alla fina presenter och främst av all värme och kärlek. Tack för att ni finns och tack NOAH för att du finns i mitt liv! Mamma önskar dig all lycka och framgång i livet. Vi har så mycket att se fram emot!

Spännande med paketBarnkalas
Gott med tårta
Grattis Noah

 

 




Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis killen på din stora dag, Bamsekramar från Mormor

2010-03-22 @ 19:10:21
Postat av: Ullis

Stort grattis till dig idag, GULLUNGE!!!

Kramar <3

Postat av: Frida

Världens sötaste kille! Hoppas du hade en jättemysig dag! Grattis grattis grattis! puss från moster!

2010-03-23 @ 10:24:45
URL: http://fridaheerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback