Man vet aldrig vad som väntar

Jag har lite olika bloggar jag följer på kvällarna då jag kopplar av med min tekopp. Några är härligt inspierarnde och andra är mina vänners. Några få är riktigt gripande livsöden som jag liksom bara inte kan släppa. Det ger mig så mycket att följa dem, hoppas, bli berörd och kanske kunna hjälpa/styrka med någon rad emellanåt. Det ger mig definitivt mer än att titta på någon såpa på tv. Nu skulle jag läsa en av de bloggarna innan min innebandyträning och allt bara stannades av. En tjej som jag nämnt förut här, Anna, ligger på dödsbädden och hennes man skriver i bloggen. De tror att hon somnar in vilken minut som helst. Hon är ungefär i min ålder och har en liten dotter i Noahs ålder. Hon är nygift och borde vara lycklig och full av hopp inför framtiden. Det gör så ont att läsa och jag lider verkligen med hennes familj. Man vet verkligen aldrig vad som väntar runt hörnet. Ta ingenting för givet, älska, våga chansa, lev dina drömmar, gör det DU vill och var rädd om dina nära och kära. Massor med kramar och tankar till Annas man och lilla dotter ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sara H

Håller helt med dig i dina kloka ord! Jag hittade till Annas blogg via din för någon månad sedan och har följt hennes öde sedan dess. Nu har jag precis läst det senaste inlägget. Så sorgligt men samtidigt fyllt av så mycket kärlek. Som sagt, man vet aldrig vad som väntar. Ta vara på livet! Kram till dig!

2010-03-09 @ 22:56:42
Postat av: Monkan

Usch vad hemskt.... Ja man får verkligen vara glad för det man har!



Du, en fråga: Vad har Noah för str på kläder nu?

2010-03-10 @ 08:45:25
Postat av: Hanna

kloka, fina och bra ord!



du inspirerar mig fortfarande:)



kram

2010-03-13 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback