Nedräkning

Söndag igen men inte med någon ångest i magen. Jag har koll på veckan och den är dessutom kort i och med att det är röd dag på fredag. Det lutar dessutom åt att vabba imorgon då Noah har feber. Som tur är kan vi pussla lite så jag kan ha min morgonlektion i alla fall. Vill verkligen träna imorgon men vi får se hur det blir. Alla här hemma är lite småhängiga så vi får se.

Idag spelade vi sista matchen för säsongen, vi slutade på andra plats i serien och går nu upp i division 1. Det känns jättekul och det var skönt att få avsluta säsongen med två mål. Jag har haft lite måltorka senaste matcherna. Vi planerar för någon turnering också och så uppladdning för tjejmilen. Spännande!

Om en vecka är det påsklov och jag längtar! Jag känner att jag behöver vara ledig. Det har varit tufft på jobbet ett tag och varje ledig stund här hemma har gått åt till jobb eller skrivande på boken. Men nu är jag helt klar! Vännerna och kärleken ska korrekturläsa klart bara sen skickar jag iväg den. Pirrigt som attan! Jag kommer ha så mycket tid över på kvällarna nu :) Mer tid till att läsa själv, ut och gå och umgås med familjen.

Snart åker vi till England, jag längtar så efter att få träffa lilla Sofia! Kanske är det vår i luften där nu också, borde vara det!

Här ser ni min lilla sjukling leka med mina 3D glasögon från igår. Jag och Malin var och såg AVATAR. Annorlunda film, jag gillade den men SHIT vad jag hade svårt att sitta still. Efter 20 min bröjade det krypa i benen. Jag kollar ju aldrig på tv hemma knappt, gör jag det så viker jag tvätt samtidigt, eller rättar läxor eller småfixar med något. Ska nog träna på det där med att ta det lite lugnt nu ett tag. Puss & Kram på er!

Spännande grejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback