Planer

Äntligen fredag, så otroligt skönt! Jag har känt mig hängig hela veckan och imorse var det verkligen värst. Jag var så nära på att stanna hemma men med lite vilja och oro/tankar kring karensdag så kom jag iväg. På eftermiddagen kändes det helt okej igen och nu mår jag ganska bra. Vem mår inte bra efter att ha sett Så ska det låta? Iofs var inte tjejerna så himla roliga men EMD och programmet i sig. Jag blir lycklig! Det planeras för söndagens 2-års kalas här hemma och min 30-års fest. Upplägg, inbjudningar, kontakter osv... Det är kul men samtidigt lite pressande. Tiden går så himla fort ju! Jag har insett att det inte går att bjuda precis alla jag vill. Utan det får bli familjen och de närmaste vännerna, då landar vi ändå på 45 personer. Så är det då man är skilsmässobarn :) Folk runtomkring börjar fråga om önskelista, vilket jag vanligtvis älskar att tänka och klura på. Två saker vet jag med all säkerhet att jag önskar mig. 

* Simma med delfiner på Kolmården
* Luftballongfärd över Stockholm

Det finns en massa andra fina saker såklart, men upplevelser är ju fantastiskt fina minnen. Jag kanske ska skriva mig en liten lista trots allt. Jag kan iaf säga att jag ser sjukt mycket fram emot min fest bland nära och kära. Det var så längesedan jag hade något sådant, det är verkligen dags att lämna allt mörker och elände bakom sig och fira livet. Puss puss!

Vår mysmiddag häromkvällen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Noah dukar? Han e så fiiiiiiiiiiiiiiin

2010-03-20 @ 09:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback