Trött och hängig

Sitter på jobbet och skriver omdömen, har egentligen slutat men har MASSOR att göra. Känner mig stressad, hängig och väldigt trött. Vill så gärna göra något, åka och träna, gå ut och gå, pyssla hemma men jag orkar verkligen inte. 2-års kalas i helgen och en hel del att fixa men det får komma sen. Hoppas ni mår bra och är pigga och glada? Vet ni, att för precis två år sen så satt jag i bilen på väg in till KS. På väg in i mitt största och bästa/värsta äventyr. Tack gode gud att allt gick så bra och att hela den tiden på alla sätt och vis är förbi! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Faster

Och vi e så tacksamma för att allt gick bra,,världens finaste vildaste lilla kille kom ju, <och du fixade allt kramar till er.

2010-03-18 @ 20:12:25
Postat av: Hanna

Skickar lite uppiggande kramar! snart är det vååååår:)



kram

2010-03-19 @ 08:50:45
Postat av: Johanna

Tack snälla gulliga ni, STOR kram!

2010-03-19 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback