Underbar helg

Första helgen på länge utan match eller extrajobb, så otroligt skönt att bara vara ledig. Jag hade nästan glömt hur det känns :) Vi har sol, hur underbart är inte det? Hör och häpna men jag har varit inne i den stora staden både lördag och söndag. Igår var det promenad med kärleken och lilleman och vi mötte upp fina familjen Fridner för lunch på restaurangen Vapiano. Häftigt ställe, men väldigt mycket folk! Igår kväll var det ju melodifestivalen, och schlagerfantast som jag är så bara ÄLSKADE jag det. För en gångs skull fanns det ingen låt som var sådär riktigt dålig. Ovanligt! Jag vill ha skivan, någon som har kanske som man kan få en kopia av :)

Idag blev det långpromenad till Eds och runt i Prästgårdsmarken, sen fika med mamma hemma innan jag begav mig in till stan igen. Nu mot Grand Hotel och afternoon tea med fina vännen Malin. Det var min 30-års present till henne då hon fyllde i januari. Där kan vi prata om livskvalitet, bra presenttips så ni vet :)  Timmar av gott te, scones, snittar och små gulliga desserter. Inte en enda kändis spottade vi men mysigt till tusen var det med tjejsnack och drömmar om livet.
Det här har varit den absolut bästa helgen på länge! Här kommer lite blandade bilder! Puss & Kram

Vilopaus under promenaden
Killarna tittar på helikoptrar
Spännande film
Temys med fina vännen


Kommentarer
Postat av: Erika

Ser supermysigt och gott ut :)

2010-03-14 @ 20:46:53
Postat av: Maja

Jag har skivan Johanna!! ;)

Postat av: Johanna

Är det sant Majsan :) Har du möjlighet att kopiera, eller ja du vet... Om jag tar med en skiva till träningen eller så. Vore så himla toppen!



Kram!

2010-03-15 @ 11:50:35
Postat av: Malin

Tack härliga du för en toppendag:-)

2010-03-16 @ 20:45:57
Postat av: Maja

Absolut johanna fixar du nån tom skiva eller två för jag tror det e ganska många låtar! :)

2010-03-17 @ 22:20:20
URL: http://majalarsson24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback