Bra start på veckan!

Jag har haft en bra måndag, tuff men jämfört med hur det känts den senaste tiden så är jag tacksam för det lilla :) Noah blev hämtad av mormor och Matte och det var skönt, riktigt skönt att inte behöva stressa till dagis med andan i halsen. Men jag har saknat mitt sötsnöre idag, massor! Nu på kvällen har vi badat och myst i soffan. Jag har en del att fixa med men orkar nog inte göra ett endaste dugg till, så trött! Tar min bok och hoppar i säng, allt det andra löser sig! Här är en fin bild från mormors kalas igår, min mammas alltså. Puss & Kram!

Gott med kaka


Kommentarer
Postat av: faster

Finaste killen i hela världen.

2010-05-26 @ 17:57:57
Postat av: Johanna

Visst är han, kärlek!

2010-05-31 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback