Då var man 30 år då...

Då har man passerat 30-års strecket. Är galet trött så det börjar illa :) Igår gick jag och la mig vid 22 och det händer aldrig annars, då hade jag dessutom redan halvsovit i soffan i två timmar. Det kostar att ligga på topp!

Festen var toppen, alla verkade nöjda och glada och mina allra närmaste var där. Tyvärr blev det inte så många foton från min kamera då mitt minneskort blev fullt efter en liten filmsnutt.  Kanske är det någon som vill skicka mig någon fin bild? En del finns på fb, både fina och mindre fina :)

Jag fick fantastiska presenter, så tacksam! Jag ser fram emot luftballongsfärd, spamys, att bära mina fina smycken, min nya klocka och laga mat i min snygga gratängform. Pengarna jag fick ska jag bara satsa på mig själv. Vad vet jag inte riktigt än... Tack till ALLA som var med på min dag!

Johanna 30 år
Bus innan gästerna kommer
Morfar & Noah
Sångstund


Kommentarer
Postat av: Monkan

Tack själv för en kul fest!!!

Postat av: Faster

Du e så vacker Johanna,,och "morsan" och lilleman har tydligen en allvarlig diskussion Kram på dig.

2010-05-20 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback