Det gör ont

Önskar att jag bara syftade på Lena Ph:s schlagerlåt men tyvärr inte. Både jag och lillhjärtat har åkt på öroninflammation igen och det gör så förbannat ont. Vi var till Akuten igår, startade penicillin kuren igår kväll men har fortfarande så ont. Kan inte tänka klart, orkar inte vara trevlig, orkar knappt göra ett dugg här hemma och snart ska jag jobba. Lilleman verkar tåligare än sin veka mamma :) Usch och blä! Mycket annat som händer, sms som får hela min kropp att frysa till. Vad händer? Vad ska nu starta? Inget eller hela karusellen? Info jag fått via olika forum som gör mig spyfärdig men som jag måste lära mig att leva med. Allt jag skriver här iakttas och analyseras med största sannolikhet. Borde jag sluta skriva?

Boken ska jag köra ut i veckan, nu är det banne mig dags! Inte råd med all porto så jag kör en tur till huvudstaden en eftermiddag istället. Två veckor kvar tills eleverna slutar, tre veckor kvar till semester, lite extrajobb sedan långledigt. Kom igen Johanna, du klarar det här!

Du är mitt allt!



Kommentarer
Postat av: Linda R

Krya på er!! Har du fått brev av mig Johanna, hoppas det inte har kommit bort... :o(

2010-05-31 @ 14:57:44
Postat av: Johanna

Tack snälla du!



Visst har jag fått det! Tänkt höra av mig och tacka samt spåna tillsammans om vilken man ska välja :) Tyvärr har örat tagit över mitt liv senaste dagarna. Vi kan väl höras någon kväll på tel?



Kram!

2010-05-31 @ 15:54:12
Postat av: Linda R

Vad bra att det kom fram!! Blir så nojig när man skickar något av värde. Hoppas ni mår bättre snart! Ja, vi hörs! KRAM

2010-06-01 @ 09:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback