Hantera stress...

... har jag alltid varit bra på förut men inte just nu. Hela mitt inre löper amok och magen växer. All stress samlas där och magen jäser och idag till exempel såg jag ut som jag gjorde med Noah i magen i vecka 16. Idag då vi kom hem blev det inte bättre direkt. Jag kom på en bluffaktura och startade hus i helvete, ringde runt, sökte info på nätet. Noah ville ha uppmärksamhet och började slå på tangentbordet och låste det på något märkligt sätt. Jag kunde inte skriva en bokstav ens. I samma veva häller han ut alla sina russin och smetar runt sin bananbitar från sin skål på golvet. Suck! Tålamod och pedagogik efter 8 timmar på ett högstadium, tror ni det finns mycket kvar? Dessutom har vi målare hemma som ska fixa en massa sprickor jag klagat på så det är rörigt värre och det gör mig alltid extra stressad. Allt är löst, jag har koll på läget. Ledsen att jag drog in så många i mitt dilemma och sedan inte ens var vidare trevlig... För att återställa balansen i magen och själen är det massage bokat imorgon efter jobbet. Nu ska jag göra ett litet effektivt ryck här hemma och sedan vid 21 ta ett bad och bara slappa tills ögonen ger upp. Tror ni på min plan? Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback