Första Advent

En riktigt mysig söndag har vi haft, helg också för den delen! Vi började morgonen med att julpynta lite och äta en lång frukost. Jag bara älskar de dagar jag kan ta fram min allra största tekopp, gå omkring med den och värma på då det behövs. Pyssla lite, surfa lite, mysa lite och bara vara. Kom några krokodiltårar idag då jag tog fram den gamla lådan med farmors fina julpynt. Att få hålla de fina favoriterna och minnas jularna i Köping. Saknaden och tomheten slog mig som ett knytnävslag i magen! Men efter ett tag kändes det fint och tacksamheten slog mig istället, tack för alla fina minnen och all kärlek!

Lillhjärtat har nu definitivt fått vattkoppor. Vad han hade förut har jag ingen aning om, märkligt värre! Tavegyl är vår bästa vän här hemma nu. Vi får se hur veckan blir, blev inget jobb på MiniSATS idag såklart. Inget glöggmys hos familjen Westergård i Grana heller... Nu ska jag mysa med min lilla groda som precis vaknat och just nu sjunger Bä bä vita lamm i sitt rum.

Måste välja glasögon nu också, kan inte gå utan längre. Huvudvärk direkt då jag sitter vid datorn! Saknar mina gamla kraschade... Men precis som med allt annat, livet går vidare med nya kapitel. Vilka är finast tycker ni? Puss och kram!

Dags att välja


Kommentarer
Postat av: Faster

Alla ser nästan likadanna ut,,men dom som e 2.a uppifrån kanske,,,krya på er nu kram

2010-11-28 @ 18:37:49
Postat av: Mamma

Jag håller nog med Faster, antingen 2:an eller 3:an uppifrån puss

2010-11-29 @ 08:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback