Ibland är det svårt...

... men då gäller det att ha ork och energi och tänka om. Vi har verkligen haft en riktigt mysig fredagskväll här hemma med picknick på vardagsrumsmattan, långt bad och massa skratt och bus. Vi kanske till och med hade lite för kul då lilleman inte somnade förrän 22 ikväll. Jag hade bokat tvättid mellan 21-24 (rolig fredag jag vet) men det är LITE svårt att gå ut och iväg till tvättstugan med en liten kille som inte vill sova kvar här hemma. Känns ju fel också att bylsa på honom en massa kläder då jag egentligen vill att han ska varva ner och somna. Så bara att inse fakta, soffklädseln med alla vällingfläckar och mandarinklet får tvättas tidigt imorgon bitti istället. Klockan är ställd på 7.00. Så blir det då man inte har en egen tvättmaskin eller någon här hemma som tar över eller tar vid. En singelmammas lott :) Så tvätta tidigt imorgon, sedan jobb i centrum då min skola ska äga skolmässan, en mysfika med vännen Malin och sen en liten hemlis :)

Dåligt med bilder nu men inte haft så mycket att fota från vår vattkopporsvecka, hoppas på bättring på alla fronter... Trevlig helg och massor med kramar alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback