Kallt värre

Idag har det verkligen varit kallt, jag fick skrapa rutorna på bilen imorse. Efter jobbet åkte jag och lillhjärtat till brandstationen i Sollentuna för att få hjälp av pappa med vinterdäcken. Känns som hög tid nu då det är snö på ingång imorgon enligt de som vet :) Ett däck satt så hårt så jag fick svänga förbi en verkstad på vägen hem för att lösa problemet. Det var så många bilar och vi fick vänta i en timme ca. Gullig personal erbjöd värme inomhus och kaffe men vi tog en sväng och letade nummerplåtar istället. Min nya hobby går sådär för tillfället, måste skärpa mig!

Finns så mycket jag skulle vilja skriva om men som så många gånger förr känns detta inte alltid som rätt forum. Jag känner mig väldigt klurig just nu och det går mycket energi åt en det ena och det andra. Saknar någon att bolla med hemma om kvällarna, någon som kan få mig på rätt spår då jag är ute och cyklar liksom. Någon som kan ge en kram då allt för en sekund känns hopplöst eller tröttsamt. Någon som står stark då jag känner mig svag. Men det är bara att hålla huvudet högt och vara glad för allt det fina som finns runt omkring mig, se möjligheter och tänka positivt. All the time, everyday! Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback