Tufft läge

Jag var hos doktorn igår och fick diagnosen hål på trumhinnan och magsår. Det förklarar min huvudvärk, öronvärk, lomhördhet, yrsel och till och med tandvärk samt uppsvällda mage. Skönt att få det bekräftat men tufft läge. Hur man än försöker kämpa så dyker det upp något strul. Hela den här veckan har vi bara varit hemma om kvällarna och myst, allt för att hitta balans och stressa ner. Trots det har jag så fruktansvärt ont i magen ikväll. Fått medicin men det tar väl ett tag innan den börjar verka... Kroppen säger ifrån nu antar jag, på riktigt! Jag har ingen mirakellösning på problemet, men tänker inte deppa ner mig. Allt löser sig!

Ikväll har jag letat fram en massa julmusik som jag spelar här hemma och det är riktigt mysigt om än lite tidigt. Te, mjukisar, massa tända ljus och snart en film och livet känns helt okej trots en del motgångar. Allt har med inställning att göra och idag är min positiv och stark. Ville skriva massor tidigare idag men nu vill jag bara logga ut och krypa ner under filten. Massor av pussar och kramar!

Innebandyproffset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback