Snart hemresa

Sista kvällen på altanen... Varma vindar, vågornas brus, tända ljus och lite rosé. Vi har verkligen haft det toppen! Noah har testat sin mamma och det har varit mycket, "vill inte". Men det nya är att varje kväll säger han, "älskar dig mamma" och det väger ju liksom upp mot allt det andra. Älskade lilla kille! Ända sedan i fredags vill han vinka upp till mammas farmor också, varje dag. Det värmer i hjärtat! Jag har försökt ladda upp lite bilder här på bloggen men uppkopplingen är katastrofdålig. Vi får se hur det går! Hemresa imorgon, resfeber. Flyga är ju inte min favoritgrej direkt... Skönt att komma hem till min säng, min kudde, mitt goda te och alla goa nära och kära.

Jag behöver hjälp. Vill ha tag i ett klockrent citat, eng eller sv spelar ingen roll. Något om att leva här och nu. Tacksam för alla tips, det får inte vara för långt.
Massor av pussar och kramar från en ljummen kväll här på Gran Canaria!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Låter som ni haft en härlig resa du & Noah. Hoppas flygresan hem går bra oxå nu, säkert...

Hoppas du hunnit läsa i 4:e boken oxå nu så du fått lite Twilight saga i dig. :)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback