Godnatt

Väntat in resultatet från Uniteds match och nu blev jag glad då de gjorde 1-0 i slutminuten. Måste sova! Inatt blev det bara tre timmar då lillhjärtat sovit dåligt och hela dagen har varit suddig... Slumrat i soffan till både Idol och Berg flyttar in, så himla skönt! Imorgon väntar begravning av kusinernas fina farmor, ska vara med en stund i kyrkan. Känns viktigt för mig! Så en vanlig arbetsdag och en kväll i stan. Snart Spanien också, tiden går fort :) Sms och planer om Pagelloträff snart, me like! Jag köpte vita liljor häromdagen och de doftar underbart i hela lägenheten, vackra är de också. Snittblommor är en fantastisk vardagslyx! Nu ska jag sluta svammla och gå och sova, puss på er!

"Vänta inte på att lyckan ska göra dig lycklig. All lycka måste du ge dig själv" "Alice Walker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback