Godnatt

Ville bara skriva att idag har det varit en bra fredag. Jag brukar inte gilla fredagar, inte den senaste tiden i alla fall. För mig är det veckans mest ensamma dag på något vis. Det höga tempot från veckan kontra lugnet ensam hemma en fredagkväll är liksom alldeles för stort. Men idag har det varit mysigt! Äntligen en fika ute i Grana, fantastiska Grana med härliga familjen Westergård. Sedan har jag och Noah verkligen svullat och myst hos Josse och Putte hela kvällen. Tack för en mysig kväll! Tänt ett ljus hemma för Christina ikväll också, på måndag ska jag ner till Mvc och skriva i minnesboken. Försökte igår men då var det stängt. Vill så gärna skriva några rader. Nu är det sovdags, fröken Wiksten är helt galet trött. Puss & Kram!

By the way, vet ni en sak... Jag är helt tokkär i Spotify :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback