Intensiv tid

Det är galet mycket just nu! Inte så att jag klagar eller så men jag känner att det rusar på och idag stängde jag och Noah in oss här hemma för att bara vara. Så himla skönt! Det är många tankar som snurrar, mycket gammalt som bearbetas hela tiden. Full rulle på jobbet som alltid, ett lillhjärta här hemma som har svårt att somna på kvällarna, innebandyn har dragit igång och så är det extrajobb om helgerna. Jag gillar att ha mycket att göra, har svårt att bara sitta hemma och uggla men en balans däremellan vore fint. Lagom liksom! Jag jobbar på det! Mycket roligt som är på gång så tankarna far verkligen kors och tvärs :) Tänk, på fredag om en vecka drar jag till London på möhippa. Vilken grej! Kram för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback