Jag vill ha en egen Gunde :)

Onsdagar är sköna dagar. Oftast har jag inte så mycket jobb med mig hem, inga favoritpass på gymmet och ingen innebandy, en ren slappardag helt enkelt. Jag och Noah har myst hemma hela kvällen med lite tvätt och fix inför helgen. På fredag åker jag till London på möhippa och det känns fantastiskt lyxigt. Vi ska på spa bland annat och sedan väntar en massa annat bus som jag får skriva mer om efter helgen. Vill ju inte att bruden ifråga får reda på några detaljer. Såg ni när Carina Berg flyttade in hos Gunde? Två härliga personligheter tycker jag. Tänk om man hade en egen liten Gunde i bakfickan, någon som alltid peppar och påminner en om att ingenting är omöjligt. För precis så är det ju! Alltför lätt att glömma bort ibland... Hoppas ni har en härlig kväll, pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Hoppas du får en riktigt härlig möhippe helg i UK. Och att den blivande bruden får det riktigt skoj oxå...

Kram på dig!

PS. Du måste berätta om du vet vad sen. :)

Postat av: jd

HAVE A GOD WEEKEND

2010-09-23 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback