What happens in London...

... stays in London :) Nejdå, så farligt var det inte. Men ett galet intensivt och roligt dygn har jag haft. Träffat många trevliga och roliga människor, skrattat, druckit goa drinkar, fått massage och provat vacker brudtärneklänning. Jag har verkligen varit här och nu, eller där och då :) Så lycklig och tacksam över mina nära och kära i England! Nu väntar en intensiv vecka innan det är dags för nästa resa till solen och värmen i Spanien. Jag och lillhjärtat ska åka och unna oss lite egentid utan stress och press. Jag lovade mig själv efter tvisten och allt annat tungt som varit att vi skulle göra något bara Noah och jag, nu är vi snart där. Sköt om er allihopa, kramar

Vänner & Kusiner
Spex med bartendern


Kommentarer
Postat av: Hanna

Thank you so much for sharing my hen party with me. I had such a lovely time. I hope you did too. See you in 3 1/2 weeks time :) xxx

2010-09-27 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback