Älskar helgmorgon!

Ligger fortfarande i sängen med en kopp te, Nyhetsmorgon på TV, datorn i knäet och bra musik spelas på Spotify. Precis så om jag vill ha det! Det är livskvalitet för mig! Lillhjärtat kommer in då och då från sin film eller sitt bilgarage och kramas lite. Febern är borta men han hostar och är förkyld. Igår hade vi lite fredagsmys hos bästa familjen Fridner. Ludwig var där med sin familj också och det var så fantastiskt mysigt att få hålla och snusa lite bebisdoft. Den känslan gör mig lugn på något sätt. Var rätt irriterad och upprörd över lite olika saker igår, blir så trött på vissa människors beteenden och då var det skönt att få prata av sig med fina vänner och få lite bebismys. Men i vanlig ordning är det inget att lägga energi på, fokusera på sitt eget och se till att själv vara det bästa man bara kan vara. What goes around comes around... Fotograferingen igår gick bra, spännande att se bilderna sen. Fick lite tips av ett proffs också :)

Dags att sätta lite fart här hemma tror jag, de där omdömena spökar fortfarande och en liten promenad skulle sitta fint. Hoppade shape passet nu på fm då jag har lite ont i ryggen och även i knäna faktiskt. Måste skärpa mig med min rehab. På måndag är dags för naprapaten igen och jag vill att han ska säga att det blivit bättre. Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg alla fina, kram!

Mys med Ludwig
Busgrabbarna


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Johanna! Jag tittar in på din blogg lite då och då och tycker att du skriver så fint. Du om någon är värd det bästa och jag hoppas att den lycka du känner kommer nu kommer att följa dig resten av livet. Har ett tips på en fantastisk bok som jag precis har läst och den heter " Sluta Kämpa, Börja Leva" skriven av Sanna Ehdin. Handlar om att leva, njuta och älska sig själv och välja glädje... Att tänka positivt och få en helt otrolig vändning i livet. Du är bäst !

KRAMZ

Frida ♥

2011-04-09 @ 18:58:03
Postat av: Johanna

Tack snälla söta Frida! Dina ord gör mig otroligt stolt och glad! Boktipset ska jag absolut ta tillvara på, kanske ngt att läsa på påsklovet?



Många varma kramar till dig!

2011-04-10 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback