Bloggrekord!

Så här många bloggläsare har jag inte haft sedan lillhjärtat föddes och oroliga vänner och familjen följde utvecklingen på sjukhuset via bloggen. Roligt med så många unika besökare verkligen! Kanske är det eleverna som är inne och kikar, eller kan det vara länkarna på fb vid vissa inlägg som gjort susen? Så många besökare men så få kommentarer, skriv en rad vetja! Ligger hemma i soffan med magont och lite tandvärk. Åkte lite tidigare från jobbet då jag knappt kunde stå upp, hem för att vila och varva ner lite. Försökt ringa några viktiga samtal men kommer ingen vart, invecklat ska det vara såklart. Vill så gärna träna på Sats ikväll men som magen känns nu så vet jag inte. Träning brukar reda bot på det mesta men då det sliter och drar i magen och trycker upp mot bröstet vete tusan om det är så bra. Lite te med honung och skön musik nu så får vi se. Ska snart hämta älsklingen på dagis och jag längtar. Han är så vansinnigt mysig just nu med kramar, pussar och kärleksförklaringar. Han kan själv och vill alltid hjälpa till, helt underbart! Ett sista försök nu med telefonen sen ger jag upp för dagen, ha en fin dag/kväll allihopa! Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Ja jag e ju här & läser som du vet... :)

Kram & krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback