Familjemys

Idag ska vi hänga tillsammans hela dagen hos mamma och Matte. Lillebror ska firas av då han flyttar till Egypten imorgon för jobb. Känns vemodigt men spännande... Jag tycker han gör helt rätt, samla på sig livserfarenheter och se sig om i världen. Imorgon ska det vinkas av på Arlanda och då lär jag inte vara lika kaxig. Då kommer tårarna! Imorse hade vi sovmorgon tll kvart över 10, inte många småbarnsföräldrar som får det tror jag. Noah var ju hängig igår och igår natt ska vi inte prata om. Feberyrade och kräktes, blev inte många timmars sömn för någon. Jag tror vi båda behövde sova helt klart... Härlig torsdag med Gunnes Gård, spontan middag och mys, en lugn fredag hemma och en liten tur till huvudstaden och Söder hos faster, myskväll i soffan där jag och lillhjärtat kramades länge. Ett glas vin i kvällssolen på balkongen fick jag till också med mina nyplanterade blommor. Läst ut två böcker nu på påsklovet så sista dagarna ska fokuseras på att bocka av checklistan. Tappat stinget lite då jag klarade första delmålet, skorna är inköpta och jag gillar dem verkligen :) Vad ska jag ha för delmål nu? Minst tre bockar till innan lunchtid imorgon... And what's in it for me? Förutom härliga känslan i magen av att börja bli klar förstås...Får klura vidare på den under dagen, idag blir det inget jobb iaf... Frukost och sen mot la familia för massa mys och grillning. Pussar och kramar!

Södermys
Balkongmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback