Förhandling pågår!

Jag sitter och förhandlar med mig själv för att komma igång. Jag har sammanställt vad som ska göras och ska nu sätta press på mig själv offentligt för att lyckas :) Här kommer min checklista som ska vara klar innan söndag. Delmål är viktigt så om jag lyckas bocka av minst 3 punkter idag så får jag köpa de där fina skorna jag sett och lagt undan. Tycker själv jag är en mäkta bra förhandlare ;) Wish me luck!

* Rätta engelska läxförhör så 7, check!
* Rätta matteläxor så 7, check!
* Rätta matteläxor så 8
* Rätta mattediagnoser så 8
* Rätta matteprov så 7, nästan check
* Rätta hörförståelseprov så 6
* Rätta eng prov så 7, check!
* Rätta eng prov x 2 så 8, en klass check
* Läsa och bedöma nationella prov i eng, uppsatser så 9
* Planera nytt för alla klasser/grupper

Noah hejar på morbror




Kommentarer
Postat av: Anna Laufeld

Förstår om sötnosen på kortet lockar mer än att-göra-listan. Lycka Till!! :-)

2011-04-20 @ 23:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback