Påsklov

Påsklovet började på bästa sätt med familjemys i huvudstaden igår kväll. Vi såg musikalen Hair och fick uppleva en massa flower power. Det är så mäktigt att gå på musikal, jag älskar det! Stämningen, musiken, kläderna, inlevelsen och de där små knottrorna man får på armarna då och då. Lillhjärtat var hemma med morfar och verkade såklart helnöjd med det. Imorse sov vi båda till 9, me like!

Jag har en hel del att fixa med under lovet, byta däck på bilen (lite sent ute jag vet), möte med studievägledare inför kurser, återbesök för lillhjärtat på Löwet och så sisådär sjuttioelva tusen prov att rätta. Men först ska jag ha en lugn och mysig helg. Ikväll blir det grillat och en annan ska få bli bortskämd. Ibland har man tur, inte sant :) Ut i solen ska vi också såklart, man måste ju passa på. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa klart min bok innan dagen drar igång på riktigt. Se så många fina påskkort jag fick av mina elever igår, sådant värmer mitt lärarhjärta!
Puss & Kram

Påskhälsningar
Bus med lillebror




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback