Pics from the week

Härlig lördag med massor av energi och fjärilar i kroppen! Noah och jag har tagit en premiärtur med cykeln, tvättat, hoppat i vattenpölarna och dansat här hemma. Nu blir det lunch och sen ska det laddas för vårfest med Sats och gänget där. Innebandyklubben har avslutningsfest också men tyvärr krockar det. Kanske hinner jag förbi där en sväng också, man vet aldrig! Nu ska jag dansa in de högklackade skorna tills spagettin har kokat klart, låten för stunden är Rihannas Only girl in the world :) Bara att glömma gårdagens eftermiddag med hårda ord och oförskämda kommentarer från några ungdomar som inte vet bättre. Bara att svälja klumpen jag fick i halsen då ett stort paket låg i brevlådan från England igår, saknaden efter de fina där är stor just nu. Fokusera på allt härligt och fint som händer. Både jag och lilleman har gjort fotojobb där jag med spänning väntar på bilderna och vill se resultatet. Musikaler, konserter, Grekland, påsklov och annat mys stundar, life is good and I'm enjoying the ride. Puss och Kram!

Bus med morbror
Skräckblandad förtjusning
Noah posar inför fotojobb








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback