Sjukstuga

Vi är hemma igen! Det blev ett kort besök på jobb och förskolan. Lillhjärtat var feberfri och pigg men efter en och en halvtimme igår ringde de och sa att han var ledsen och helt sänkt. Ville inte leka med någon, ingen fick komma nära och tårarna sprutade. Det är väldigt olikt Noah så det var bara att släppa allt för händerna och åka och hämta. Jag hade planerat in en massa prov och såklart inte hunnit förbereda något. Det är svårt att kopiera upp prov hemifrån :) Så vi åkte tillbaka till jobbet och lillhjärtat fick hjälpa mig lite. Han älskar att vara på mammas jobb verkligen! Springa omkring i korridorerna, leka med alla elevskåp, få uppmärksamheten av alla nyfikna barn, spela biljard i cafeterian och busa. Då allt var roddat och klart sov lilleman i två timmar i bilen. Skönt att få sitta sovandes då man är hostig så vad gör man... Kör runt i vilda Väsby och tittar på hus :) Jag körde till Kairo och Runsa, mot Rosersberg, mot Rotebro och lite överallt. Det finns sjukt mycket fina hus!

Igår kväll var han seg, bilden är från igår då han somnade på soffan. Men idag är det full rulle med tågbana, pusselbyggande, disco och film. Vi håller oss hemma såklart och bara är. Jag ska rätta lite då det blir tillfälle! Ringa lite samtal och styra upp framtiden, har lite spännande planer! Nu ska jag dansa vidare till Lena Ph:s engelska version av Dansa i neon med Dead by April. Myror i brallan, vårkänslor, en massa energi och ett lätt och glatt sinne. Behöver jag säga att det är en välkommen och underbar känsla :) Hoppas ni mår toppen trots att solen lyser med sin frånvaro? Imorgon kommer den igen! Puss & Kram!


Lilla sjuklingen


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej,



Overallen kommer från One Piece. Ligger i Norge. Har funnits att köpa i butik i Sthlm med tar ofta slut direkt. Det går att beställa direkt från One Piece's hemsida.
www.onepiece.no.

Prisklasserna är lite olika. Finns många olika modeller. Från 1000-lappen och uppåt. Frakt ca 160:-

Min kostade 1700:- inkl frakt. Storlekarna går efter hur lång man är. Jag har small (ca 155 cm till 165 cm). Jag är 166cm och small är perfekt. Dom är VÄLDIGT rymliga.

Hoppas du oxå får din egen.. Dom är toksköna!!

Googla efter rabattkod för One Piece på nätet. Har du tur kan du hitta 300:- rabatt!!

Susanne

2011-04-13 @ 12:08:08
URL: http://trullerutta.blogg.se/
Postat av: Frida

lilltussen då <3 Krya på dig!

2011-04-13 @ 13:11:35
URL: http://fridaheerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback