Tillbaks till verkligheten

Sitter och rättar lite men det går trögt. Hade velat bocka av allt som stod i det där tidigare inlägget, stör mig lite! Men sol, värme, familj, vänner och mys kom före, som sig bör också antar jag. Man måste få vara ledig och njuta lite också. Kramats med finaste lillhjärtat länge ikväll, han är så kramig just nu så jag smälter! Läste precis att en fin tjej jag tycker mycket om förlovat sig. Någon som har haft det obeskrivligt jobbigt, drbbats av det som absolut inte får hända och som är värd all lycka i livet. Massa fina bilder på lyckliga barn och vuxna. Det värmer i hjärtat och jag fällde faktiskt en liten tår då jag såg det. Helt underbart, grattis Fia! Tror jag tar en lång paus nu med ett bad så blir det sista rycket sen. Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

jag lovade ju en kommentar till världens bästa engelska och matte lärare, så här kom den hihi! :)

Postat av: Johanna

Tack gulliga du, det värmer :) Härligt med fina elever också!



Kram!

2011-04-28 @ 07:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback