VAB it is

Kände att det var på gång... Hostigt lillhjärta i veckan och lite seg igårkväll. Inatt vaknade han med 40-graders feber och feberyrade som bara den. Liten var vaken mellan tre och halv sex imorse, tittade på film och yrade. Piggare idag men det är klart vi är hemma. Noah äter glass och myser medan jag försöker jobba lite. Haft en hel del att rodda i idag från gårdagen samt de där omdömena ni vet jag skrev om förut. Inte ens börjat! Jag som ville vara klar ikväll! Vill bara vara och njuta den här helgen ju... Hoppas att Noahs febertopp ger med sig snabbt då det är fotojobb på agendan för mig ikväll. Inga stora saker men ändå lite kul att göra något nytt och helt annorlunda tycker jag. Jag har världens finaste vän som lovat att ha Noah på sin soffa då jag är borta några timmar. Vad skulle jag göra utan dig/er? Sen blir det en lugn och mysig helg med massor av sol hoppas jag!

Påsklov om en vecka, Grekland närmar sig, vi ska på musikalen Hair med familjen, vännen Sofia från Göteborg kommer upp en helg och våren är här! Bästa tiden på året helt klart! Hoppas att ni mår bra och att ni får en fantastisk helg? Många kramar från mig och lillprinsen! På bilden testar han cykeln nere i förrådet. Snart ska den ut och då ska det tränas :)


Noah testar cykeln


Kommentarer
Postat av: Monkan

Hoppas Noah kryar på sig fort & att ni får en bra helg!!! Ses nåt på påsklovet kanske???

Kram

Postat av: Anna S

Du måste visa oss dina bilder sedan, så spännande!! vad stor han är Noah! jag hade gärna varit barnvakt, men som sagt, Arvidsjaur är lite långt bort..

kram

2011-04-08 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback