Barcelona

Det har varit några riktigt härliga dagar i Barcelona. För första gången var jag iväg utan mitt lillhjärta. Tidigare har det bara handlat om en natt i stöten så lite pirrigt var det allt, mest för mig såklart! Visst fanns det stunder då jag saknade mitt yrväder, framförallt på morgonen då han brukar komma stapplandes med trött morgonfrilla och sin blåa mys släpandes efter sig.

Men det har varit väldigt skönt med lite vuxentid med underbara människor. Sammanfattar dagarna med sol, bad, sangria, daiquiries, shopping, tapas, värme, kärlek, skratt, dans, avkoppling, glädje och trygghet.
Barcelona är verkligen en cool stad, så mycket konstverk och vackra platser. Storstadsliv och strand, rent och fräscht och bra shopping. Me like! Hittade tillbaka till en del gamla favoriter från tidigare resor dit. Lokalsinnet satt i trots tio år sen sist :) Puss & Kram!

Barcelona





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback