Frisk luft och motion

Hemma och vänder efter en lång dag. Lillhjärtat och jag har ätit middag på balkongen i solen, mysigt! Jag är jättetrött idag, tuff dag på jobbet och mycket som snurrar i huvudet. Försäkringar, remisser, föräldramöten, läkarbesök och annat vardagspussel. Känns grymt skönt att snöra på sig löparskorna och träffa innebandylaget om ett litet tag. Då de kör fys och innebandy tar jag ett extravarv i spåret. Mamma kommer hit och myser med Noah så då jag kommer tillbaka blir det en kopp te och lite kvalitetstid :) Sen väntar soffan och nytt spännande musikprogram på TV. Hoppas ni mår bra alla fina? Kram!

Kommentarer
Postat av: Mon

Mår bara fint tack... :)

När ska vi hinna ses tro???

KRAM!

Postat av: Johanna

Jag vet inte vännen, det är fullt ös nu ett tag framöver. Försöker faktiskt göra så lite planer som möjligt, tråkigt men sant! Men klart vi ska fixa något! Sköt om dig/er!



Kram!

2011-08-25 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback