Söndagsrutin

Söndagar är en dag fylld av tankar och planering för veckan som kommer och det måste ju helt enkelt vara så att det är extra skönt att skriva av sig då, eftersom mina inlägg oftast kommer till då. Vi har ätit lite middag här hemma efter några timmars jobb på Sats bland goa barn. Men huvudvärken kom som ett brev på posten och nu ligger jag och lillhjärtat i varsin soffa. Massor av tända ljus, en gammal Espen Lind skiva på Spotify och Postis Per på dvd:n. För första gången på länge är raggsockorna på, lite kyligt här hemma. Vägrar släppa sommaren men igår kväll då vi gick hem bland trädgårdar, äppelträd och blöt asfalt kände jag tydligt doften av höst. Imorgon kommer eleverna! Ska titta på en bil. Ska göra ett ärligt försök att köra lite softare pass på Sats. Ska till naprapaten. Ska planera en liten tripp till underverket Jacob och hans fina familj i England. Tror det blir en bra vecka, puss och kram!

Noah kör traktor


Kommentarer
Postat av: Linda R

Snart dags för långkalsongerna eller? KRAM!!!

2011-08-22 @ 09:07:50
Postat av: Johanna

Haha, du känner mig du Linda :) Inte än! När flyttar ni till Väsby?



Kram!

2011-08-22 @ 22:36:54
Postat av: Linda R

Nästa helg är det dags!! Hoppas vi kan ses lite mer då.

2011-08-23 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback