Yet another Sunday

Söndag igen och nu bara en vecka kvar tills jobbet drar igång. Tiden går så himla fort! Haft fantastiska dagar i Barcelona med underbara människor, värt ett inlägg för sig så småningom :) Vill bara samla lite tankar och som alltid så gör jag gärna det genom att skriva. Hemma för första gången på länge och kört ett race med dammsugaren och skurmoppen. Doftar underbart här hemma och det är ju alltid skönt att komma hem till sitt. Även om jag känt mig väldigt hemma hela sommaren ändå, vart jag än har varit faktiskt.

Idag har varit en sån där dag då jag sprungit på bekanta på väg till affären, i affären och pratat i tel med vänner och kollegor. Många har frågat om olyckan och jag blir förvånad över hur nyanserat jag ser på det hela. Det är nästan som om jag pratar om någon annan. Är det mitt eget försvar eller är det helt enkelt så att tacksamheten tagit över chock och rädsla? Verkligheten är här nu oavsett med vardagar utan bil. Cykel pch buss får det bli för mig och lillhjärtat ett tag framöver. Inte redo att köpa ny bil än känner jag... Men det kanske har ändrat sig om en vecka eller så :)

Nu ska jag natta liten här hemma och sen ta ett långt varmt bad innan det blir soffhäng med ostkaka och ett glas vin. Ska klura ut lite Barcelona skvaller till nästa inlägg, många kramar!

Mammas badpojke!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback