Tillbakakaka

Högsta febern jag kan komma ihåg, ont i varenda del av min kropp, yrslig och lägg till halsfluss på det. Underbar kombo då lilleman är hemma från dagis och verkligen vill leka och busa. Men han klappar, blåser på och sköter om sin mamma sötisen!

Eleven jag skrev om förut, hon som skrev den gulliga kommentaren. Hon läste min blogg och skrev ett inlägg om den i sin. Hon hade även en bild från förra årets bal på oss två. Så tillbakakaka på dig :) Ni hittar hennes blogg via mina kommentarer om ni vill kika mer...

Jag vet fortfarande inte vem Karl-Bertil Jonsson är trots lite efterforskningar. Nyfikna Johanna får helt enkelt ge sig verkar det som.

Håll nu tummarna för att jag blir frisk till lördag, då ska det nya året firas in och det ska det göras med de allra bästa


Julaftonsmys
Julklappspyssel
Lillhjärtat

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback