Sportlov och helg!

Äntligen är fredagen här och det är inte vilken fredag som helst, nu är det sportlov och ledigt i 9 härliga dagar. Jag och lillhjärtat har handlat hem en massa gott och ska verkligen bara mysa här hemma ikväll. Det har varit alldeles för mycket flängande och stress i veckan. Skönt att komma hem och veta att jag inte ska ut igen förrän imorgon fm då det är dags för match. Vi spelade match igår också, mot några av mina elever som spelar i Grimstas juniorlag. Roligt påhitt och sjukt tuff match, alltid skillnad att spela mot killar.... Ont i kroppen idag kan jag lova, men vi vann så det var värt det. Retats lite idag på jobbet, men bara lite... :)

Känner ni igen känslan av tårar som bränner bakom ögonlocken hela tiden utan att man riktigt vet varför? De finns där hos mig just nu och har gjort det ett tag. Kanske förstår jag dem ibland då saker och ting inte riktigt går som jag vill, men ibland ligger de där på lut mitt i den gladaste stund. Jag känner mig ovanligt känslig. Igår kväll blossade tankar/minnen från tiden på sjukhuset upp, all ångest, all oro, den fruktansvärda ensamhet jag kände då. Jag drömde häromnatten att jag blev allvarligt sjuk och blev inlagd på sjukhus. På morgonen då jag vaknade hade jag panik över vem som skulle ta hand om Noah medan jag var sjuk. Känslan har inte riktigt släppt taget... Var får man allt ifrån och hur stänger man av? Det är svårt ibland...

Igår fyllde lilla Sofia i England 1 år, tänk vad tiden går fort alltså. Snart fyller mitt lillhjärta 3 år också. En liten Alva har kommit till världen och henne vill jag träffa snart. Kanske nästa vecka då det är lediga dagar? En liten Ludwig har fötts till världen också i onsdags och jag tänker på hela den nyblivna lilla familjen och det söta lilla rödlätta håret jag sett på bild ♥

Här kommer två härliga bilder från en fantastiskt rolig kväll med Sats gänget. Dansade och skrattade hela natten med våra scarfs och vårt smink som gick i temafärgen orange. Blir glad av att titta på dem och är så glad att jag följde med den dagen/kvällen. Trevlig helg alla finingar!


Fina kollegor
Jag & Kattis

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback