Tassande små fötter

Älskar verkligen att höra ljudet av små tassande fötter på morgonen. Lillhjärtat sover ju fantastiskt bra om nätterna oftast och vaknar runt åtta tiden, ibland ännu senare. Imorse kom han med mysfilt och täcke släpandes efter sig vid halv nio. Han kröp ner bredvid mig och bara ligger där, nära. Otroligt mysig start på dagen! Sen kom frågan, vad ska vi göra idag? Hehe, ivrig liten kille :) Idag ska vi titta på en massa innebandy och sen blir det MiniSats då mamman i huset tänkte köra lite crosstraining. Jag har galet ont i kroppen efter två tuffa bandymatcher i veckan men vill inte missa passet. Kanske kan en bastu efteråt hjälpa till med alla spänningar och stela leder/muskler...

Noah fick massor av fina kläder av en snäll vän med stora barn i fredags. Perfekt då han växt ur mycket den senaste tiden. Tack tack tack! Polis t-shirten och Sverige overallen är stora favoriter kan jag lova! Så tacksam! Fick hjälp med barnvakt under gårdagens match av en annan snäll vän, lite oväntat kanske men även det är jag väldigt tacksam för. Spontanbesök igårkväll med semlor, chips och popcorn. Härliga tider! Hade dock en annan läskig dröm inatt men den handlade inte om mig, men om någon jag tycker mycket om. Ska mota bort den med massa glad musik nu och en lång frukost. Hoppas ni har en fantastisk söndag? Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback