Äntligen helg!

Sitter i soffan med ett glas rosé och tittar på handbollen. Heja Sverige! Lillhjärtat bygger pussel och är riktigt koncentrerad, så gulligt att se. Fanns planer på drinkar inne i stan idag eller middag hos fina familjen Fridner men både jag och lillhjärtat är galet trötta efter den här veckan och har låst in oss här hemma. Mycket som snurrar i huvudet efter en lång vecka så känns skönt faktiskt med en riktigt lugn fredag. Jag har fått så mycket information om än det ena och det andra att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av allt. Jag blir faktiskt mörkrädd över hur vissa människor beter sig. Ingen respekt mot andra och bara leker sig genom livet, vilka tror de att det är? Fy för sånt alltså. Jag har svårt att vara tyst också så kanske skaffar mig några ovänner på köpet men då får det bli så.

Tur att det är shape pass på gymmet imorgon så man får träna bort lite tankar. Så himla skönt med träning då det snurrar av intryck och tankar. Känner mig stark och i form vilket är fantastiskt skönt. Är nästan lite sugen på att ge mig ut och springa och det händer väl aldrig :) Men ska vänta tills våren är här! Imorgon blir det nytt försök till att klippa lillhjärtat också. Denna gång hemma hos frisören, håll tummarna!

Min fina vän Linda har blivit mamma till en liten tjej och vi pratade för första gången idag. Så spännande att höra om de första dagarna som mamma, tankar kring namn och nya intryck. Grattis än en gång till er!

Rensat kameran lite från senaste månaden och hittade den här busbilden på mitt lilla troll. Blir glad av den, pussar och kramar till er alla!

Mitt bustroll




Kommentarer
Postat av: Monkan

Ha en riktigt bra helg nu! Hoppas vi kan ses nåt snart... Kram

Postat av: Linda R

Tack vännen!! Nu är det bestämt, en Alva är det!!

2011-01-29 @ 19:40:52
Postat av: faster

Fina fina killen:-)

2011-01-29 @ 20:24:15
Postat av: Johanna

Vad gulligt med en liten Alva, jättefint namn. Längtar tills jag får se henne och er också, som mamma och pappa :)



Vi ser till att styra upp något snart Monkan!



Kram!

2011-01-29 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback