Helgmys

Sitter med en stor hög med prov framför mig men vill inte ens börja... Det är lördagskväll och jag vill mysa med en film eller surfa runt bland mina favoritbloggar istället. Vi har haft en riktigt bra dag idag med träning på Sats och bus på MINI för lilleman. Sedan var vi ute på promenad i det fantastiskt vackra vintervädret och haft ett möte med innebandytjejerna med gott fika. Sen tog vi bilen till fina kollegan och hennes familj i Bromma för klippning. Äntligen fick jag lilleman att sitta still och få bort en del av det där busiga svintohåret där bak :) Jag blev lite fixad också och blev dessutom bjuden på middag. Jättemysig familj där man känner sig hemma direkt. Högt i tak och massor av kärlek! Vänner och barn som kommer och går och som gärna vill stanna kvar. Många runt middagsbordet! Precis så som jag också vill ha det en dag...

Imorgon väntar bad med familjen Fridner och så schlagerkväll på Infra. Det ska verkligen bli superkul! Jag har ju tur som har världens finaste vänner där mamman drar med mig på skojiga äventyr och pappan i familjen tar hand om lillhjärtat. Ni är ovärderliga på alla sätt!

Nu gör jag något jag inte brukar göra men jag orkar inte vara tyst heller. Om du läser det här vilket jag antar att du gör då du försöker skrämmas och störa mig via detta forum så ge dig bara, det blir bara patetiskt. Jag tänker inte publicera dina inlägg utan ber dig bara lämna mig ifred. Du vet var du kan vända dig om du har åsikter.

Nä, nu har jag bestämt mig för att inte röra högen med prov utan hoppa ner i sängen istället. Sköt om er alla fina och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback