Laddar för ny vecka

Söndag igen och jag sitter och försöker planera veckan lite. Försvann ju två dagar från jobbet då Noah var sjuk i förra veckan och jag känner redan att jag ligger lite efter. Pysslar med lite jobb nu och lyssnar på Melissa Horn. Vissa av hennes texter är så sjukt bra, de greppar tag om mitt hjärta verkligen. En del av dem är så att det känns direkt hämtat från mitt liv, från tidigare situationer och händelser. Sådan musik brukar fastna :)

Vi har haft en riktigt lugn och mysig helg här hemma, laddat batterierna för veckan som kommer. Innebandy för hela slanten idag med häng i Väsby skolan. Vi hade match först och vann med 9-2 mot Rotebro. Alltid lika kul att vinna och göra mål, me like! Sedan tittade vi på herrarna och kusinerna som också vann. Noah spelade i periodpauserna och hade jättekul med en ny kompis. Ont i kroppen dock efter matchen, ryggen framförallt. Tror det blir spikmattan innan det är dags att sova idag.


Tänker på en person idag som jag inte ens känner, men som jag hört mycket om. Någon som inte har det lätt och som brottas med en massa jobbiga tankar. Jag hoppas hon fattar rätt beslut och får sova gott inatt.

Puss & Kram alla fina!




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner likadant för Melissa :) Hoppas du får en bra vecka. Kram!

2011-01-16 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback