Monday Morning

Vilken fantastiskt skön dag! Sovit hela natten och lillhjärtats hosta verkar avta lite. Lämnat honom på dagis med kompisen Elias idag då det är lite speciellt på jullovet, lyckliga killar som kan leka tillsammans hela dagen. Jag har ätit frukost för andra gången idag, fixat med lite olika projekt och ska nu faktiskt jobba lite hemifrån. Behöver styra upp lite planeringar och förbereda lite inför terminen. Lyssnat på Arn låten typ 20 gånger idag redan, verkligen fin tycker jag. Så typiskt mig att lyssna sönder låtar :) Nu kör jag lite Nickelback och tittar igenom gamla pärmar från tiden på Lärarhögskolan, kanske kan man snappa upp något kul och återanvända.

Hoppas ni har en fin måndag? Så många jag vill hinna träffa och massor jag vill göra men idag håller jag mig bara hemma. Det är MIN dag. Ikväll väntar shape pass och jag hoppas jag får med mig kollegan så vi kan skratta lite som vi alltid gör. En bastu efter kanske också? Massor av kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback