Tillbaks till verkligheten

Sista timmen på jullovet nu... Snart i säng och sen drar allt igång igen. Tidiga och trötta mornar, planeringar och rättningar i all oändlighet, samtal, möten och vardagsstress mellan träningar, middag och andra planer. Men vet ni? Det känns helt okej :) Det är mysigt på sitt lilla sätt! Lagom av allt och så länge vi är friska och krya så ska vi njuta av varje dag detta 2011. Är helt inställd på att det ska bli ett riktigt bra år.

Min sista dag på lovet då... Hade en skön sovmorgon och en mysfrukost i soffan. Trots riktig vinterstorm åkte jag och lillhjärtat till Rimbo och hälsade på gamla vänner. Det tog sin lilla tid men med bra musik i bilen och en glad son så är det bara roligt att köra bil. Vi hade fantastiska timmar med underbara vänner jag verkligen saknat. Vi har pratat gamla minnen, uppdaterat oss, fikat och myst. Somethings never change and some people will never leave your heart ♥ Körde förbi huset där jag en gång bott, huset jag kanske trodde jag skulle bo i en vacker dag och några andra favoritplatser. Massor av fina minnen och det kom en och annan tår då jag körde hem faktiskt. Kanske mycket för att vi pratat om en del jobbiga saker också? Med vissa personer kan man verkligen prata om allt. Tack för en fin dag! Vi ses snart igen :)

Nu har jag precis öppnat kalendern för första gången detta lov och inser lite panikartat att förskolan är stängd på måndag. Hmm, hur löser jag det? Noah kanske får följa med mamma till jobbet helt enkelt.
Shape, box och crosstraining bokat nästa vecka också, träningen går bra nu! Hoppas ni mår bra och myser inne i detta snökaos, puss och kram!

Min fina kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback