Vabbar och städar ut julen

Det blev bara en timmes jobb imorse, sedan ringde dagis och sa att Noah var magsjuk. Bara att packa ihop, skriva en hastig viklapp och ge sig ut igen. Som tur är verkar han inte alltför dålig, trött dock och vill inte äta samt lite orolig i magen. Vi har tittat på film och läst böcker och nu sover lillhjärtat gott i soffan. Vi har passat på att slänga ut granen och städat bort all jul. Blir så himla mörkt bara. Helt klart dags att införskaffa lite mysbelysning vid nästa löning. Känner mig lite allmänt klurig idag, på stort som smått. Tänk att jag alltid blir klurig då jag får tid över. Bäst att sysselsätta sig helt enkelt, klädkammaren får bli nästa projekt då julen är helt utstädat. Antar att jag lär hitta granbarr ända fram till sommaren men det hör väl till lite. Här är en bild på min sjukling från lunchen, han ser rätt pigg ut ändå eller hur? Puss & Kram!

Min STORA kärlek


Kommentarer
Postat av: Faster

Lite snorig kanske och ett litet tillgjort leende för kameralinsen he he,

2011-01-13 @ 20:51:12
Postat av: Johanna

Det är smör :)

2011-01-14 @ 10:09:26
Postat av: faster

ha ha kram

2011-01-15 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback