Nervös mamma

Sitter och funderar lite på morgondagen... Med ett glas vin, lite vit choklad och tända ljus. Tycker faktiskt det är skönt att få krypa ner under filten och tända lite ljus, helt okej med nåra svala kvällar. Imorgon ska Noah opereras. Rör i öronen, skrapa körtlar och eventuellt ta bort halsmandlarna. Han är stencool och förväntansfull min lilla tuffing. Vi har tittat på en infofilm för barn på nätet som var helt suverän så till och med jag känner mig lite lugnare. Egentligen är jag inte så orolig, men just alla minnen och känslor kring att vara tillbaka på Danderyd rör till det lite i hjärtat och i huvudet. Omedvetet känner jag mig alltid olustig då jag närmar mig Danderyd och Mörby trakterna. Morfar följer med som stöd och det är jag väldigt tacksam för! Då vi kommer hem imorgon kan vi slappna av på riktigt och njuta av sommarlov och lediga sköna dagar. Tänk på lillhjärtat imorgon bitti är ni snälla, puss och kram!

Mammas spexare


Kommentarer
Postat av: Ullis

Det kommer gå så bra, så bra!

Stor kram till er båda! <3

Postat av: Mon

Hoppas allt går jättebra idag för Noah! Stor Kram

2011-06-16 @ 09:22:29
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback