Sommarlov!

Allt gick toppen igår och vi kom hem redan till lunch. Trötta var vi och det blev en hel del film i soffan. Lillhjärtat är mestadels pigg även om jag tror det värker i näsan och halsen. Aptit har han och det är ju ett gott tecken :) Träffade en hel del trevliga föräldrar igår och då jag låg på uppvaket bredvid min trötta lilla hjälte i sängen tänkte jag på hur otroligt bra vi har det i Sverige och i världen i stort. Så imponerad av alla hjältar som jobbar inom sjukvården, de vi stötte på igår var helt fantastiska mot både Noah och mig. De fångade upp allt och var otroligt lyhörda. Kan säga att alla, precis alla, kommenterade Noahs bruna ben och fötter :)

Nu är det faktiskt sommarlov på riktigt, lite svårt att ta in men underbart då jag tänker på det. Sovmorgon och så lite planer som möjligt i kalendern. Den är ovanligt blank i år vilket är rätt skönt. Men lite Halmstad ska det bli, kanske en tripp till London och så mysiga dagar med kärleken. Lillhjärtat ska lämnas hemma med mormor och morfar i augusti och vi ska vara ifrån varandra i några dagar. En natt är det längsta någonsin så det kanske är på tiden :) Tror det kommer bli en grym sommar och den som missat det, jag är så vannsinnigt glad och lycklig över att ha hittat balans, harmoni, trygghet och kärlek.
För varje dag som fortsätter så känner jag att ryggsäcken från tidigare år blir lättare och lättare. Underbar känsla! Nu kommer Sanna och Ludwig hit på lite fika och mys så bäst att hoppa ur morgonrocken och få på sig lite kläder. Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Faster

jag e så otroligt glad för din skull,,massor med tankar och kramar till dig. Krama Noah oxå

2011-06-17 @ 11:03:22
Postat av: Mon

Planera in mig & barnen nån dag efter midsommar vet ja!!!! :)

Skönt att allt gick bra igår! Kram

Postat av: Anonym

Va skönt att det gick så bra för Noah (och dig) igår! Trevligt att höra om all din lycka oxå :)Ha ett underbart sommarlov!

2011-06-18 @ 00:18:42
Postat av: Sara H

Va skönt att det gick så bra för Noah (och dig) igår! Trevligt att höra om all din lycka oxå :) Önskar dig ett underbart sommarlov!



(glömde skriva under det andra meddelandet..)

2011-06-18 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback