Favoritlåt

Ibland fastnar vissa låtar och då kan jag inte sluta lyssna på dem. Människor i min närhet säger att jag lyssnar sönder dem, kanske är det så? Denna låt har jag berättat för alla om, länkat till på fb och spelat upp för mina elever. Den berör så sjukt mycket! Sök på youtube och lyssna om du inte redan hört den, Chris Medina heter han som sjunger. Den är det sista jag ska lyssna på nu innan det är sovdags. Minns inte när jag senast la mig så här tidigt, men det behövs. Sjukt slut i kropp och huvud. Dansat Zumba och myst med mina kollegor hela kvällen! Igår blev det lite vin och bubblor efter träningspasset och det har varit alldeles för lite sömn denna vecka. Massa skoj som väntar i helgen också med fotojobb för lilleman, fredagsmys hos familjen Fridner och vårfest på Sats. Ta hand om er alla fina, puss och kram!
 
Anywhere you are, I am near,
Anywhere you go, I'll be there,
Anytime you whisper my name,
You'll see,
Every single promise I'll keep,
'Cuz what kind of guy would I be,
If I was to leave when you need me most,

What are words
If you really don't mean them when you say them,
What are words
If they're only for good times then they're done,
When it's love, yeah, you say them,
All of those words,
They never go away,
They live on,
Even when we're gone,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback