Fredagsmys

Så ska det låta på tv:n och ett glas vin. Vilar fötterna på bordet efter några timmar på Stinsen. Först mysig fika med finaste Erika och sedan ögonshoppat som en tok. En tunika fick följa med hem men sen var det ingredienser och annat till helgens båda kalas som skulle inhandlas. Men kan lova att jag hade kunnat shoppa loss, så galet mycket fint det fanns. Men varje krona ska ju sparas till den stundande Greklands resan med familjen. Här väntar en massa bakande ikväll och lite plock och fix. Imorgon blir det barnkalas och på söndag kommer släkten. Lilleman är värd det bästa i helgen på alla sätt. Tack morfar för goda våfflor idag och hjälpen med liten!

Idag känner jag saknad, sådan grym saknad efter farmor och fina släktingarna i England. Märkligt det där, hur det bara kan slå till som ett slag i magen från ingenstans. Det molar i magen, trycker i bröstet och tårarna bränner i ögonlocken. Vissa människor har en fantastisk plats i ens hjärta och det går inte att komma ifrån. Trots att dagen varit riktigt bra på alla sätt så har de där känslorna liksom legat som en ridå över allt det glada.
Jag klurar på en hel del annat också men inget jag vill skriva om här direkt. Tänk om det kunde finnas en "stänga av" knapp på alla tankar. Kanske skulle be eleverna uppfinna en sån då de arbetar med egna produkter just nu. Helt säker på att det skulle bli en storsäljare :)

Kanske kommer det upp bilder från Noahs födelsedag senare ikväll, annars samlar jag ihop alla och fixat efter allt kalasande på söndag. Sköt om er och trevlig helg, kramisar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja! De bilderna vill jag ha <3

Postat av: Johanna

Vi får fixa vid tillfälle :)

2011-03-31 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback