Inblick i dejtingdjungeln...

... eller inte? Jo men jag har ju lovat, framförallt till Monkan att jag ska avslöja lite. Så, here it goes. Under en tid har jag varit en rätt flitig användare av ett forum för nätdejting. Kul och spännande och extremt smidigt då man som ensamstående förälder inte kommer ut och träffar så mycket folk. Okej just den här föräldern kanske gör det, med innebandy, Sats, galna aktiviteter osv... Men i alla fall :) Häromkvällen var jag inne för att försöka säga upp medlemsskapet då jag aldrig är inne längre och gick tillbaka och läste lite brev. En del saker ger mig en riktig egoboost kan jag lova. Sen är det ju så, ord är en sak, handling och personlighet något helt annat. Men kul att läsa och en del tänkte jag nu dela med mig av. Hoppas man får det, nämner ju inga namn eller så... Finns några som inte riktigt är rumsrena så en av dem (den sista) har jag förkortat lite... Är mån om språket i min blogg om man säger så... Men kan lova att det finns alla möjliga sätt till en första kommentar och killarna är modiga. Är ni beredda?

Är du Sveriges vackraste mattelärare?

***

Hej hej :)

Du verkar vara en spännande tjej som jag gärna skulle lära känna bättre. Hur är det med dig idag och vad hittar du på denna helg?

***

Ta inte det här på fel sätt nu, men du var faktiskt riktigt vass! :) alltså fin! Wow, unikt fint utseende... har alltid velat gjort det med en äldre,om du är intresserad... isånnafall säg till:) hoppas du inte tar det fel så du blir arg, var faktiskt bara tvungen att fråga för du var så otroligt vacker...synd att man inte var äldre! kram

***

Hej! Jag är en snart 45 årig man som letar efter bra gener till mitt framtida barn. Jag är en rätt förmögen man i Stockholms innerkretsar som verkligen vill ha barn och framförallt en arvinge.  Jag ser potential hos dig och kan lova att barnet kommer få det gott på alla sätt. Även du som mamma kommer få mellan 5000-10000 kr i månaden tills barnet fyller 18. Vad säger du? Om intresse finns så kan vi prata mer, hör av dig!

***

Hej! Vad säger du om ett kravlöst förhållande utan förpliktelser eller skyldigheter. Ses då man känner för det och bara ha kul. Jag vet vad jag håller på med och kan göra magi ......


Kommentarer
Postat av: Martin

Hahaha! faan, alla var ju mina!!! ;-) :-)

2011-03-19 @ 14:08:24
Postat av: Monkan

He he he, tack för det! Kul att läsa.... Kan tänka mig att alla inte e riktigt rumsrena! :)

Vi ses nästa lördag! Lycka till på matchen i helgen.

Kram kram

Postat av: Frida

45 åringen låter ju lovande!!!

2011-03-19 @ 23:35:23
URL: http://fridaheerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback