Ompyssling

Min bil behöver hjälp! Den larmar om trasiga lyktor både fram och bak, den dör då och då från ingenstans och imorse ville den inte starta först. Oljelampan lyser då jag svänger och jag ser efter gårdagens biltvätt extremt mycket rost. Min blåa fina bil börjar bli till åren... Den behöver en vårdande hand, helst inte min :) Jag tankar gärna, kan fylla på spolarvätska, kolla oljan men sen är det nog kört. Jag kan såklart köra bilen också, med hög musik går Saaben riktigt fort och bra... Men den behöver ompyssling, en total check rakt igenom vore fint. Så jag kan göra mina roadtrips som jag brukar till sommaren liksom... Eller förresten, strunta i bilen... Jag behöver allt det där :) Puss!

Kommentarer
Postat av: F

Vill bara skriva att du har en fantastisk blogg och verkar vara en fantastisk person!

2011-03-30 @ 17:17:38
Postat av: Johanna

Tack snälla, det var gulligt! Nyfiken som jag är så undrar jag ju vem F är :)

2011-03-31 @ 22:08:47
Postat av: F

Det var så lite.



Din text om din tid på sjukhuset berörde verkligen och som förälder så samlades tårar i ögonen men en fantastisk historia med ett lyckligt slut!



F är bara en person som tycker du verkar vara en fantastisk mamma och person :)



Ta hand om dig!

2011-03-31 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback