Perspektiv på livet

Ligger i sängen med datorn och borde sova, men är så mycket som snurrar i huvudet. Lyssnar på Melissa Horn och klurar... Möte med chefen häromdagen som gjorde mig glad, nya projekt på gång som känns motiverande och roligt. Mys och kvalitetstid med vännerna i veckan, bio där den senaste verkligen satte spår i mitt hjärta och som får stå för min rubrik. Rekommenderar verkligen alla att se "Hur många lingon finns det i världen". Den ger en lite perspektiv på livet på något vis. Glada och positiva nyheter från många håll och kanter... Lillhjärtats födelsedag som närmar sig med stormsteg. Fjärilar i magen och vårkänslor som jag inte riktigt alltid vet hur jag ska hantera. Ja ni ser, det snurrar som sagt i huvudet mitt... Lägg då till det ständigt dåliga samvetet gällande vardagspusslet som ensamstående mamma att väga egen tid kontra mystid med lilleman. Men vi har det bra och vi klarar oss fint, vi är friska och omringade av fantastiska människor. Det får man aldrig glömma bort!

Imorgon väntar klippning för liten och kanske även för mig. Vi får se vad som hinns med och hur det går, man vet ju aldrig riktigt :) Innebandy står på agendan i helgen, både titta och spela. Sen får vi se! Sol och värme hoppas jag på i alla fall... Hoppas att ni mår bra och att ni får en fantastisk helg, kram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback